Javna kampanja SPF

Javno kampanjo SPF so pripravili študentje farmacije in kozmetologije z namenom ozaveščanja obiskovalcev o zaščitnem faktorju, nevarnostih nezaščitene izpostavljenosti soncu, znakih kožnega raka ter različnih vrstah UV-žarkov in možnostih zaščite pred njimi.

Stojnica je ponujala brošure v slovenščini in angleščini (na voljo tudi spletno preko QR kode), poslikave obraza, nagradno igro in kviz. Obiskovalci so z odgovori na vprašanja o zaščiti pred soncem lahko prejeli vzorce vlažilnih krem ter izdelkov za zaščito pred UV-žarki. Zahvaljujemo se našim materialnim sponzorjem Hada Labo Tokio, L’Oréal in Afroditi, ki so omogočili nagrade za nagradne igre in kvize.

Stojnica je bila postavljena 12. in 13. maja na Prešernovem trgu, kjer jo je obiskalo več kot 200 ljudi različnih starosti – tako domačinov kot turistov.