Kozmetološka javna kampanja: »Več kot SPF!«

Pomlad se počasi že preveša v poletje in sonce nas kliče na plano. Ob prijetnem božanju sončnih žarkov pa kaj hitro pozabimo, da sonce ne prinaša le pozitivnih učinkov, pač pa lahko povzroči tudi negativne posledice.

Študentje Fakultete za Farmacijo v Ljubljani se dobro zavedamo nevarnosti, ki na nas pretijo zaradi izpostavljanja soncu, in kako pomembno je, da o tem ozaveščamo tudi širšo javnost. Z namenom, da bi naše sporočilo prenesli med druge ljudi, smo leta 2020 začeli s prvo kozmetološko kampanjo, posvečeno tej tematiki, letos pa smo javno kampanjo v malo prenovljeni obliki predstavili že tretje leto zapored. Letošnja kampanja je bila malo drugačna, saj smo jo organizirali v sodelovanju z Aikon Academy. Akademija je sicer najbolj znana po specializiranosti v dermadiagnostiki, nudi pa tudi izobraževanja na temo zaščite pred sončenjem.

Slogan in tema tokratne kampanje je bil »Več kot SPF!«. Se sprašujete, kaj se skriva pod besedo »več«? Kot vemo, sonce oddaja svetlobo v različnih spektrih. Dolgo časa smo mislili, da so za nas škodljivi le UV žarki, toda izkazalo se je, da nevarnost predstavljajo tudi druge svetlobe, kot je npr. modra svetloba. Letošnja kampanja je bila zato posvečena tudi novostim na to temo.

Javna kampanja je potekala v tednu med 23. in 27. majem. Prvi del projekta smo izvedli v online obliki preko Facebook dogodka, kjer smo vsakodnevno odprli tematiko v povezavi z zaščito pred soncem. Vrhunec kampanje je potekal v petek, 27. maja, v živo. Med 10.00 in 18.00 so nas mimoidoči lahko obiskali na stojnici na Adamič-Lundrovem nabrežju, kjer smo delili izobraževalne brošure in testerje. Ob 11.
uri so se nam na stojnici pridružili tudi strokovnjaki iz Aikon Academy, ki so s seboj prinesli woodovo svetilko, s katero lahko vidimo poškodbe kože, ter mimoidočim nudili svetovanje.

Kozmetologinje menimo, da nam je z javno kampanjo ponovno uspelo predati naše sporočilo širši javnosti. Kako pomembno se je zaščiti pred soncem, je danes med mladimi že precej znano, ugotovile pa smo, da se veliko ljudi, predvsem starejših, tega še ne zaveda. Naš cilj je s SPF kampanjo nadaljevati še v prihodnje in doseči, da skupaj razbijamo mite, širimo znanje in skrbimo za zdravje ljudi.